AT Skog bytter navn til FramTre
Fra i dag er endringen endelig offisiell. FramTre er den nye merkevaren for AT Skog-konsernet.
Konsernsjef Anders R. Øynes og kommunikasjonsdirektør Stine B. Solbakken. Foto: FramTre
– Den nye merkevaren er framtidsrettet og fanger hele verdikjeden. Den beskriver konsernets ambisjoner. FramTre vil erstatte tidligere selskapsnavn på våre datterselskap i industrisegmentet, slik at vi henvender oss ut i markedet under en felles merkevare, sier konsernsjef Anders R. Øynes.
– Vi erfarer at en felles merkevare er svært viktig å få på plass. Vi har en solid historie, skogfaglig tradisjon og høy kvalitet på produktene, som er verdt å få synliggjort bedre i markedet. Ny felles merkevare er også viktig for felleskapet vi etablerer internt i konsernet, sier Øynes.
Det langsiktige perspektivet for et aktivt skogbruk, som er kjernevirksomheten, er de siste årene utvidet med heleid engasjement i industri, der tømmer blir foredlet til ferdige produkter til hus og hjem.
Det juridiske navnet er fortsatt AT Skog SA, mens kommunikasjonen vår i produkter og tjenester blir under felles merkevare FramTre.